UFO invasion.

Det är dags att någon börjar prata och förklara vad det är som händer!
Fast å andra sidan kanske det inte går att förklara vad som händer, vad det är eller vad det vill? Jag vet i allafall att vi inte är ensamma. Det har rasat in rapporter angående vittnen som har sett och videofilmat oförklarliga föremål i atmosfären. Beviset som gör att dessa videoinspelningar är äkta är just för att det finns flera videos i olika vinklar från samma händelse. Många ringer in och förklarar: "Jag kommer säkert hamna på mentalsjukhus för det här, men jag tror att jag just vittnat för att ha sett UFO". Det som är skrämmande är att alla dessa videos jag nu kommer visa i klippet är inspelade nyligen! Observera detta! Vi i Sverige ligger lite bakom eftersom här verkar det inte ha hänt så mycket. Förklaringen till det påstås vara att "De vill ha de stört befolkade platserna" vilket personen i telefonsamtalet i videon gråter över.

video hämtad från worldstarhiphop.com

 

Tvekar du fortfarande? När jag såg detta första gången fanns det ingen tvekan. Förnekar man detta är man inget annat än rädd. Finns ingen förklaring, "the case is under investigation", vad finns det att förklara? Varför vill inte regeringen berätta och gå ut med att de faktiskt finns!? De är rädda, för de själva inte vet hur de ska handskas me dessa händelser. Hjälplösa. Finns inget i våran värld som kan mäta sig med vad de har? Rymdskepp? Ingen vet vad man ska göra åt det här, men man vet att de nu existerar! Kalla mig dum, det sa jag också innan jag tittade närmare på detta.

 

Det är så många som tar tillfället i akt pga detta, de vill skicka in falska videos om "hittade aliens" så det får ni inte gå på! Det enda man kan gå ifrån nu är fenomenen i himlen, inga aliens finns hittade på jorden!

 

En annan sak som är intressant, är ju att så fort någon på öppen telefonlinje pratar om fenomenen och som har forskat inom detta avbryts? Sateliten stängdes av i samtalet, vilket aldrig har hänt förut! De fick gå på back-up system för att kunna fortsätta! Är det regeringen som stänger av, eller något annat som inte vill att information ska komma ut? Folk vet att vi nu kan bekräfta att vi inte är ensamma i universum oavsett om regeringarna inte vill prata om det. Finns bara inget vi kan göra åt, vi har ingen information om vad som händer, vi vet bara att de finns!

 

Får se vad som händer, kanske är det detta maja-indianerna pratade om? 2012? Na, kanske inte? Men något händer snart! Frågan är bara vad tror du själv?

 

"..they are not what they claim to be.."

"..the disasters that are coming.."

"..they have infiltrated a lot of aspects of the military establishment.."

"..the government knows about them.."

 

 

Judge for yourself!


Kommentarer
Postat av: SantiagoMunez

väldigt bra videos.



jag är ganska intresserad av sånt här med, och jag tror lite som du där, att det är nåt som hålls hemligt. som inte vi får reda på.

det finns ju många UFO filmer som är Fake, men sen finns det ju alltid en liten del som inte går att förklara.



speciellt den där Norge Videon såg jävligt sjuk ut.

2011-05-02 @ 10:28:55
URL: http://santiagomunez.devote.se
Postat av: SantiagoMunez

haha fan va läskigt det va när den killen där ringde in till radiostationen och sen bröts sändningen. :P vilket sammanträffande. killen lät ju livrädd.

2011-05-02 @ 11:06:05
URL: http://santiagomunez.devote.se
Postat av: Anonym

Illuminati och NASA gör detta

2011-05-02 @ 15:17:32
Postat av: Cristal

Santiago: Precis, det finns mycket fake.. men det här är oförklarligt. Pinsamt att vi inte ens verkar ha utrustningen till att undersöka eller forska närmare? :/ vi får se vad som händer :)



Anonym: man vet aldrig.

2011-05-03 @ 22:19:34
URL: http://cristals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0