Mitt hår älskar.

Dessa produkter är utan tvekan värd pengarna!
Schampoo & Balsam från PHC (för färgat och behandlat hår)
Hårinpackning från Aussie.

Hårinpackningen från AUSSIE använder jag en gång i veckan, eller när jag känner att mitt hår är smutsigt och för sprayat eller fixat. Den är superbra för mitt långa hår och luktar jättegott. Kostar runt 100 - 130 kr. (250 ml)

PHC, för färgat hår. Har ni luktat på det? Herregud, vet inte om jag ska äta eller använda i håret. Luktar aprikoser - min favorit frukt OCH färg! Gör så mitt hår blir lent och fräscht efter tvättning. Kostar ca 100 kr per flaska (750 ml)




Kommentarer
Postat av: fotograf ottilia lindell

Det är ett evigt sparande till att köpa fotoutrustning! Det mesta har jag köpt innan jag startade min firma. Jag har köpt min 5d mkII och en dator via företaget bara. Annars har jag snålat ihop pengar och betalt min utrustning själv.



Det stämmer att man drar av momsen när man betalar via firman. Däremot så betalar du ju moms på alla tjänster som du säljer också, dvs varenda fotografering om du har firma. Så för mig går det jämt ut med momsen oftast.



Hoppas jag kunde ge klartecken på några av dina frågor, annars får du gärna ställa fler så ska jag besvara så bra jag kan.

2011-05-18 @ 14:08:11
URL: http://lindellottilia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0