Lagom mätt, lagom trött.

Blev sådär lagom mätt efter maten som jag och älskling lagade förut, blev så gott!
Nu fick jag inga bilder på maten, var helt fokuserad på att smaska i mig den. Vi grillade en hel kyckling i ugnen, men supergod marinad som gjorde kycklingen super saftig och krispig. Friterade klyftpotatis, lite sallad och kall bearnaisesås. Så gott att jag fortfarande njuter efter två timmar.

Varit så seg i kroppen de senaste dagarna, börjar röra på mig igen :) vilket är superskönt. Imorgon händer ingenting, ska nog bra slappa hela dagen och lyssna på Bruno Mars - The lazy song! Yupp.

Sugen på att fotografera mera! Verkar bli sämre väder de kommande dagarna men något får man hitta på :) gick jättebra senast när jag fotograferade Tessan. För att hitta bra platser att fotografera i brukar jag ta en promenad runt området man tänkt sig, vilket blev vid strömmen i detta fall. Jag hittade en jättefin plats där jag verkligen kände att här kommer jag kunna fota sjukt snygga bilder! Problemet var ju, att det var på ett fallet träd som ledde ut i strömmen. Vi försökte ta oss ut, vilket gick bra för mig men sämre för Tessan och Zcat. Haha, dom var så ostabila och rädda! Men zcat fick modet att gå ut på trästammen och var så nära på att ramla! Hahahaha, jag skrattar så fort jag tänker på det! Hon kröp ut och började vingla, jag och tessan blev stumma för vi trodde hon skulle ramla ner i strömmen.. nåja, det var bara att gå tillbaka, blev för riskabelt. Men vad gör man inte för snygga bilder? ;P

Nu är det bedtime!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0