För irriterande!

Förstå att fortfarande ligger vaken!?
Det börjar med att jag kikar in på youtube, kollar lite på fotografering, bilder, utrustning, behind the scenes etc. och här är jag nu, två timmar senare och fortfarande ganska pigg? Blir deprimerad på mig själv, haha.. får klaga på mitt stora intresse för foto. Förresten ska jag fota en vän på fredag! Min första porträttfotografering i vår faktiskt :) ska bli intressant! Enligt SMHI blir det fint väder i helgen, men vetifan vad man ska lita på längre.. idag har det varit soligt, regnat, haglat OCH snöat på EN dag? Hur är det möjligt, Sverige? Anyways, får hoppas att SMHI har rätt om vädret i helgen, annars skjuter vi upp det.

Ska jag försöka sova lite? Om jag inte lyckas inom 20 minuter gör jag knockout på mig själv!



.. Kanske därför jag fortfarande är vaken?
Energin från min gooda mat sitter fortfarande kvar? ;P visar bilder och recept imorgon!



Kommentarer
Postat av: SantiagoMunez

hade inte tänkt kommentera men va bara tvungen att skriva hur underbart gott det där ser ut! mums! ja lägg ut recept om du kan ;) snöade i göteborg igår med :/ våren försvann

2011-05-04 @ 19:03:37
URL: http://santiagomunez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0