Senaste tiden

Har varit dålig uppdatering, men har slöat och inte haft något skoj att skriva om.
Drog till stockholm i fredags på en "filippinsk fest", var mest en vanlig fest bara att majoriteten var filippiner.. men det var helt ok :) utelivet stockholm är väldigt annorlunda. Människorna är sjukt sociala och du träffar allt möjligt folk. Fast sen var det ju iofs lördag och lönehelg, crazy! Folk slog sönder varandra inne på Mc Donald's och blev sedan vänner och rökte på liksom.. sjukt.

Anyways, helgen har varit slow.. har mest tagit det lugnt. Känner ångest inför vissa saker, måste ta itu med en massa. Hoppas veckan löser sig, brukar det alltid göra. Nu ska jag göra något att äta, sen ska jag börja maskera rummet inför målningen!


.. ska alltid vara något med min kamera!

Kommentarer
Postat av: SantiagoMunez

hey you :) lät som det gick vilt till inne på Mcdonalds haha, tur att dom va där då, dom va säkert hungriga efter fighten :P



jag köpte en sån här nu i helgen http://cdon.se/hemelektronik/canon_ixus_220_hs_black-13792398



kanske inte lika avancerad som din men jag tänkte jag måste ha en kamera nu till våren. :D

2011-03-30 @ 02:28:34
URL: http://santiagomunez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0