Long time, no see..

Nu var det ett tag sen jag skrev, känner inte att det finns något direkt spännande att skriva om?
Har dock en rolig video jag måste lägga upp, som min älskade zcat har gett mig sixpac av, haha! Det är sjukt hur mycket man kan skratta till Photo Booth, blir helt knasigt. Anyways, vad händer? Har haft en del plugg att ordna, har lite mer nu i veckan.. don't like it. Känner mig lite småseg idag, var ute och spelade lite basket förut.. blev kall och seg när jag kom in i värmen.

Saknar att fotografera :/ ingen motivation i det här vädret direkt, ge mig vår!
Efter att jag målat väggarna i lägenheten så ska jag hänga upp lite tavlor på foton som jag fortgraferat själv. Personliga, som visar vem jag är.. och i svartvitt! Love it :)

Funderar på om jag ska värma fötterna i ett bad, och sen laga lite mat :) blir nog bra.


HAHA, she's crazy!


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA, garvar så jag tjuter

2011-03-22 @ 14:37:19
URL: http://linazenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0