Kan inte se mina ändringar

Har ändrat typsnitt (textstil) i bloggen, men kan inte se förändringen i Firefox?
Störande när det blir så, vill ju se hur det ser ut. Kan se förändingen i Safari webbläsaren, knas. La också märke till att videoklippet jag la in i förra inlägget inte gick att se på, la upp via facebook. Men antar att de flesta som läser bloggen har sett den på min facebook, haha.. anyways, vet att klockan är mycket men gör iordning lite mat. Har lite kvar att läsa inför provet imorgon, men det är inte mycket. Psykologi sätter sig lätt i mitt minne :) tur det. Förra veckan hade jag prov i Historia, har så sjukt svårt för att hålla koll på datum och åratal, kungar och viktiga personer, blablabla.. mixar ihop allt. Sverige under 1700-talet kanske inte är så intressant för mig? Maybe not.

By the way, har kommit fram till att min favorit-grönsak är Haricot Verts.. kan äta som snacks! (a)


Kommentarer
Postat av: santiagomunez

åh dom grönsakerna är ju underbart goda! :P



tänkte bara kolla om du skall göra nån review på din kamera som du prata om nångång :)



Lycka till på provet. :D

2011-03-22 @ 02:15:28
URL: http://santiagomunez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0