J*vla skitföretag!

Lång historia kort ..
Jag har varje månad fått hem paket som jag inte har beställt. Nu tvingas jag betala en massa skit jag inte beställt och det gör mig förbannad! Saken är den här, jag var dum! Jag brukar aldrig, då menar jag aldrig, acceptera erbjudanden från försäljare på stan. Det var jultid, de "delade ut" goodiebags till dom som skickade in ett sms och fick erbjudanden. Jag ville vara säker på att jag inte skrev på något skit, prenumeration eller whatever.. och dom försäkrade mig, de sa till mig, att det inte skulle hända utan det var bara tillfälligt erbjudande eftersom dom bytt chef i domino och hit och dit. SKITSNACK! Ska ringa upp dom imorgon, tvingas betala deras paket på 380:-, och kommer göra en anmälan. De påstår att jag beställt deras böcker och livsmedel från internet.. mm, det skulle jag vilja se papper på. Idioter!



Dock verkar boken "dagens visdomsord" intressant ........men det är fortfarande ett skitföretag! @!#%!§

Kommentarer
Postat av: santiago Munez

Det är skrämmande att en del företag håller på sådär, det är ju tom olagligt. jag hade vägrat betala dom 380 om jag va du, sen ringt konsumentombundsmannen eller liknande. man kan bestrida alla räkningar man får.



det gör du rätt i, ring upp dom imorgon och ge dom en ordentlig utskällning, jag har vart med om nåt liknande. :/

2011-03-24 @ 16:33:09
URL: http://santiagomunez.devote.se/
Postat av: CRISTAL

Har redan kontaktat en konsumentombudman. Men de verkar inte få stopp på skiten, vägrade betala första paketet, men då skulle de gå till inkasso o skit, så jag betalade.. nu släpper de inte! får fixa imorgon :/

2011-03-24 @ 17:45:03
URL: http://cristals.blogg.se/
Postat av: santiago Munez

asså va trist när sånt händer :/ hoppas det löser sig imorgon då!...

2011-03-24 @ 20:30:27
URL: http://santiagomunez.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0