Bekväm i soffan.

Nu äntligen sitter jag ner och vilar.
Var hemma hos pappa och städade nästan hela lägenheten, hjälpte honom igår också eftersom han har "ont i ryggen" ..yeah right! hah, nej men går fortare om jag gör det + att det blir renare, höhö! lärt mig från den bästa, mami!
Varit och handlat idag också, fick hem lite gott.. så nu kan jag inte klaga på att det är något jag inte har :/

Har spenderat senaste dagarna med min mahal, alltid mysigt :) imorgon blir det lillebrors student. kan ni fatta? min LILLEBROR ska ta studenten! stolt över honom :) får hoppas att det inte regnar när han springer ut, man vet aldrig med SMHI. När jag tog studenten sa dom att det skulle regna när vi sprang ut, SUCKERS! Solsken hela dagen! :)

Slutpratat om studenten. Nu ska jag göra glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0