Sengångare

Känner mig precis som en sengångare!
Helt seg i kroppen, sitter och gäspar för att jag är så trött. Dåligt med sömn inatt, somnade sent. Måste komma tillbaka in i dygnsrytmen som passar skolan.. börjar ju trots allt på måndag, så lika bra att försöka få igång sömnen på en gång. Har precis suttit och skrivit upp lite viktiga datum osv i min kalender så jag har koll på allt.

Imorgon blir det pulkaåkning på dagen med mina fina systrar. Ska bli kul, årets första! Får passa på innan snön försvinner.. hoppas jag inte skadar mig eller något :/ brukar oftast ha lite för roligt i backarna. Videos kommer upp med det, antar att jag lär fånga någon pinsam moment på kameran!

Nej, nu är det bedtime för min del.. orkar inte hålla mig vaken och sega längre! Får bara hoppas på att jag verkligen somnar också :/ godnatt ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0