När jag egentligen borde sova..

.. sitter jag vaken vid datorn!
Känner mig inte trött överhuvudtaget, därför är det onödigt att jag lägger mig i sängen. Har skola imorgon, kommer vakna upp som en zombie och inte vilja gå alls. Yeye, sånt är livet för en morgontrött människa. Funderar på om jag ska lägga mig i badkaret en snabbis, det fungerar alltid! Skulle vilja somna i badkaret! Undrar om det finns något man kan göra så att man somnar sittandes i badkaret utan att sjunka ner? Hmm.. i would love to know! Ligger i badet, sätter timern på 30 min.. awesome! Ne, får bli varmt thé nu istället. Ligga i sängen, dricka thé och prata random med syrran.


          Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0