Mysig hemmakväll

Ikväll ska jag ha en mysig hemmakväll!
Med tanke på att jag börjar skolan imorgon så behöver jag slappna av lite. Blir ett varmbad med tända ljus, en bok i handen, lite god mat i magen och sen film och snacks! Får ju inte missa att solsidan börjar kl 20.00, ett måste. Många förstår ju inte grejen med den serien, men jag kan rekommendera att ni ser på hela säsong 1 innan ni börjar kika på säsong 2. Gillar ni inte humorn i episoderna så är serien helt enkelt inte för er :/ men det är de ironiska, dumma och vardagliga kommentarerna som gör serien bra. Vilket fall som helst, kika lite på första säsongen.. har ni humor blir ni inte besvikna :) nog om solsidan.

Har precis förberett allt inför skolan imorgon.
Har beställt 2 skolböcker, den ena saknades till kursen jag börjar på nu i veckan och den andra hade jag men upplagan var för ny :/ men det blir bra, får in allt nu i veckan. Ska bli skönt o få lite rutin på vardagen! Har längtat till att få läsa och plugga faktiskt, men jag vet att jag kommer bli trött på det efter 1 - 2 månader, hah! Allt ska nog gå bra :) får kämpa på lite.. Det jag kan säga att jag ser mest fram emot är mina och rimas "händelserika" raster i caféterian!

Dags att hoppa ner i badkaret och simma lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0