Inatt

Vet inte riktigt vad som hände, eller vem det var.
Igår vaknade jag till vid kl. 7.30. Inget ljud som jag vaknade av direkt, inte heller något i drömmen som fick mig att vakna. Jag bara vaknade. Helt tyst i lägenheten, syrran sover hos en kompis.. hur fan vaknade jag? var klarvaken, inte det minsta trött. Hade lagt mig för 3 - 4 timmar sen, då borde jag ligga och sova som en stock och snarka? Sen fick jag känslan av att någon var närvarande. Endast då, kan jag vakna och känna mig klarvaken.. har hänt tidigare. Blev lite rädd när jag hörde ett ljud som lät som kulor som slog ihop från vardagsrummet.

Men varför nu?
Då kan jag inte undgå att nämna att igår, mådde jag inte så bra.. det var längesen jag fällde tårar. Så,kort sagt.. jag är ledsen, ingen hemma, går och lägger mig, blir väckt och känner att någon är närvarande. Kan det ha varit någon som ville visa att han finns där när jag var ledsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0