GÄSP!

Satan så trött jag är!
För mig har det blivit "tidigt" att vakna strax innan 9! Är helt slut i huvudet, men men.. får ändå hålla igång idag så jag kan somna skapligt. Så säger jag iofs alltid, men sitter ändå uppe till klockan 3 på natten. Får powernapa en timma, så blir det nog bra! Blir mat och film ikväll, yes please!

Kom precis hem från min lillebrors tävling, han var hur duktig som helst. Placerad Sverige 2:a i sin ålder, det är inte illa! Har lite bilder jag får lägga ut sen, men de inge kul o fota när man är så pass begränsad vad gäller avstånd och snabbheten av att klicka av när de springer så sjukt fort. Men fick till några bilder, lägger upp dom senare.

Typiskt att inlägget jag skrev igår innan jag la mig aldrig publicerades! Hade i varje fall en soft dag igår, var ute och sprang senare på kvällen. Känns hur bra som helst, inte ont i kroppen eller något eftersom jag stretcha ordentligt :) Tänkte springa ikväll igen om jag klarar av att hålla mig vaken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0