Disney

Sitter och lyssnar på gamla disneyklassiker ♥
Man blir bara så glad av disney, känner sig som en liten flicka igen. Det som gör saken bättre är att maten strax är klar, och ni som känner mig vet vilket humör jag blir på när jag jag vet att jag snart ska äta god mat!

Blev ingen skola för mig idag, väldigt dålig i halsen. Sov knappt inatt, vaknade så ofta och kunde inte andas.. fick panik :/ så, nu har jag bara tagit de lugnt.. somnade i soffan förut, så fick tillbaka lite energi. Åh, kan inte sluta tänka på macbook pro, snart är den min! och NU är det matdags! 


         Disney's favourites!
         http://open.spotify.com/album/6Enkl4YUTdHk8GWrxITUtS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0