2011

Måste erkänna att jag saknat att skriva lite i min kära blogg
Har hänt en del senaste tiden, vi är nu inne på 2011! wihuu, ser fram emot årets händelser! Kommer bli så mkt bättre än 2010, garanterat! Bloggen kommer bli en aning bättre, mindre censur på vad som händer i mitt liv. Dock håller jag alltid privata saker utanför bloggen, men mer kul framöver!

Tänkte lägga upp lite bilder från nyår, finns visserligen från facebook.. men som sagt, i bloggen får man lite mer ;) nu ska syrran strax komma upp, hon har varit nere hos grannen och sett exorcisten.. hoppas hon har kissat på sig för jag verkligen hatar den filmen! Haha, trauma! Vi ska iallafall laga mat, cuz we're starvin!


















          Inga direkt celebrating pictures, men man kan ju inte gå runt och fota hela tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0