Tele2 mobilt bredband

Precis pratat med kundservice på Tele2.
Har tydligen surfat upp mina 5GB i månaden. Betalade 213:- i månaden för det, men nu så blind som jag varit finns det ett paket, Large, som tillåter obegränsad surf för 229:- i månaden! Haha, vilken miss! Så ringde och förlängde abbonnemanget med det paketet nu. Börjar strula lite nu, men det ska börja gälla imorgon! Skönt, slipper jag tänka på att jag måste begränsa mig när jag surfar! :) Går lite snabbare också, awesome!

Nu blir det att plugga lite :/ har en del att göra.
Lite uppsatser som jag måste börja komma igång med, muntlig presentation och hit och dit. Känner mig jätteseg, men det är bara att köra på! Imorgon blir en intressant dag, antingen kommer jag skratta av lycka eller gråta :) får hoppas på det första!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0