Nightmare!

Gick och la mig skapligt "tidigt" igår, midnatt.
Vaknade 10 helt utvilad och pigg! Minns att jag drömde något bra, men minns inte vad :/ på tal om det, häromdagen hade jag sjukaste drömmen. Var inte mig själv, vet inte hur jag kunde göra som jag gjorde. Jag misshandlade en man så många gånger att han nästan dog, vilket jag ville att han skulle. Han ville hela tiden åt mig, så fort han kom nära slog jag sönder honom tills han var helt blodig. Han vaknade alltid upp, så han fick mycket stryk av mig :/ minns hur han såg ut, lång ljushårig, nästan blekt hår.. stora ögon och stort leende. creep! ser jag någon liknande på stan får han passa sig, haha! nej, men har aldrig drömt något liknande :/ brutalt!




anyways, nu ska jag äta glass!
.. haha, superglad helt plötsligt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0