Powernap

Tog nyss en powernap, behövdes verkligen!
Sov inte mycket inatt, var uppe och pluggade ganska sent. Förstår inte varför jag är sån, hjärnan kommer igång under natten, och då sover jag inte förrän jag känner att jag är klar och förberedd. Men men, väljer hellre att sova någon timma mindre för bättre betyg.

Efter skolan så mötte jag upp flickorna zcat & lina på stan. Gick runt och spana lite i affärer, åt lite mat och pratade. Bland annat pratade vi om man blev trött eller pigg efter mat. Flickorna sa att de blev trötta, jag däremot blir oftast pigg. Det jag inte förstod var att zcat blev nästan överdrivet trött, så efter att vi käkat klart så föll nästan hennes ögon ihop.. haha, helt i slow motion! sötaste :) fast efter ett tag blev hon lite för pigg, matenergin kicka väll in sen.

Sportlov då! Yes sir! Skönt det ska bliii! Men blir fortfarande massa plugg, fast skönt att slippa vakna tidigt för att komma till skolan. Ska eventuellt börja flytta ut redan i slutet på nästa vecka, vi får se hur det går! :) längtar! nu blir det maaat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0