Plugga var det va?

Yeeeeeeah right!
Har inte pluggat än, fast jag borde göra det. Men min "plugghjärna" går igång på kvällstid, så ikväll åker jag ut till mamma och får plugga lite där. Lugn och ro! Ska ta med mig lite mer saker in som jag ska ha i min lägenhet :) medans jag är där ute så kan jag också passa på att göra min video om Microsoft LifeCam HD - 6000, rekommenderar den till alla som funderar på att köpa sig en webbkamera och ska visa er varför.

Funderade på om jag ska köra igång lite videoinlägg om lite random saker, tips & tutorials? Får gärna komma med förslag om ni har några :) kan vara allt från hår- och hudvård till foto och teknik, men får köra på vad jag kan (a)




det kan inte bli värre? haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0