Ladies, get yourself together.

Ni anar inte hur många gånger jag får höra om hur ens partner varit otrogen!
Framför allt från ladies.
"den idioten var otrogen mot mig med HENNE!"
"hur fan vågar han, vem tror han att han är?!"
"jag kan få bättre än honom" .. osv. ni vet hur det kan låta.

Men kära små flickor, det behöver nödvändigtvis inte vara killen som är svinet i det hela. Jo visst, för att han varit otrogen.. men menar att det kan ju också ligga någon anledning bakom det. It takes two, to tango! (a) Nu menar jag inte att det bara är vi tjejer som orsaker det, nej nej.. killar kan också vara slampor, alltför ofta. Men, jag vet att vissa har tendensen att hålla i för hårt, eller för löst utan att änns vilja försöka förstå att det också kan vara dem själva som är problemet. Samma sak gäller killar!

Ger du honom friheten att göra va fan han vill.. ja, vad förväntar ni er? Behandlar ni honom som om han vore otrogen, kollar hans mail, mobil, ringer 24/7, vill veta detaljer, fucking backgroundcheck.. gör vad ni vill! ..men då kan jag bara säga att jag nästan förstår varför din partner lämnat dig. Finns inget mer destruktivt än svartsjuka, det håller inte. Slappna av, visa honom vad du vill och vad han har.. är han otrogen så kasta honom, inget att gråta över. Vissa kan bara inte hålla i sin kvinna, vissa orkar inte med sin kvinna.. haha! Idioter är otrogna. Vill du inte ha din brud, then don't! Finns så många sätt att avsluta saker, men att vara otrogen är ju det sämsta alternativet.

Menar bara att, sluta vara sånna crybabies eller få världens attityd och tappa hjärnan. Är din partner otrogen, varför ska du gråta? Kasta då, inget att ha! Ta de bara lugnt, låt din partner göra som han/hon vill samtidigt som du själv visar hur du vill ha det. Take it or leave it. Ta hand om din partner, överraska varandra, laga mat naken när din man kommer hem från jobbet.. NOT! Haha, okej.. orkade inte vara så seriös längre. Men prata kärlek, behandla varandra med kärlek. Ge inte din partner en anledning till att behöva lämna dig! Det bästa är när man vet hur man ska bete sig utan att behöva bli tillsagd. Ge och ta, ömsesidigt.



.. känns som om jag kommit hem från en fika med Dr.Phil?

Kommentarer
Postat av: Younis

Mkt bra inlägg!! betyg 4 av 10

2011-02-05 @ 12:31:42
Postat av: Cristal

HAHA, 4 av 10.. fan va glad jag blir!

2011-02-05 @ 12:34:37
URL: http://cristals.blogg.se/
Postat av: Younis

Va glad, med tanke på att du kallar oss killar för slampor! haha

2011-02-05 @ 12:39:45
Postat av: lovisa

snygg du är!

2011-02-05 @ 13:51:42
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: CRISTAL

Younis - jag sa att ni KAN vara slampor, inte att ni är! haha, fuling!



Lovisa - tack detsamma!

2011-02-05 @ 14:37:43
URL: http://cristals.blogg.se/
Postat av: storhetsvannsinet!!!

åh vilken snorunge du är! Du ska bara veta vilken otrogen kille du har! han har och kommer alltid vara otrogen mot allt o alla. så sluta snacka om som du vore så jävla överlägsen! "herregud"

2011-08-20 @ 18:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0