Farsan vet vad som gäller.

Sitter i bilen just nu, mår ganska dåligt.
Har varit ute på mediamarkt och fått ordning på mitt mobila internet, thank god! Blev helt galen när det inte funkade, ville ju liksom sätta igång med datorn direkt. Var bara lite uppdateringar och hit och dit, borde jag nästan listat ut. Anyways, har inte mått så bra idag.. vet inte riktigt vad det kan vara, mår illa :/ men det blev bättre nu efter att pappa var inne på Citygross och köpte dricka och grillad korv, yummie. Tänkte liksom innan han gick in att jag inte orkar förklara vilken typ av dricka jag ville ha eller vart den låg, så jag sa bara åt honom att köpa dricka. Då kommer han ut med precis den drickan jag ville ha, telepatiiiii farsan! High five.
Haha, blåste pappa precis när han skulle backa ut i parkeringen.

"är det fritt bakåt?"
".. mmhm....AKTA EN DRAKE!"
*tväääärbroms*
..haha, fan fick whiplash skada.. not! Haha, skulle sett hans min!
Nu väntar vi bara på min bror som är inne på stadiumarena och rehabar sin handikappade fot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0