Det här med moget beteende.

Finns så mycket att säga om hur man borde bete sig!
Sitter absolut inte och dömer folk nu, men ibland förstår jag bara inte hur vissa kan vara så sjukt omogna och ouppfostrade. Att veta när man ska tala och när man ska vara tyst är en konst, men vet du inte när du ska tala.. va tyst! Vet du inte vad du säger när du talar, va tyst! Drar du ett skämt och ingen skrattar, va tyst!

Jag kan dra ett exempel på en grabb som gjorde alla tre misstag precis nyss. Hade tråkigt, så kikade in på nattstad och deras fjortischatt. Anyways, några grabbar och flickor som var minst 20 år gamla, sitter och drar rasistiska afrikan skämt.. antar att de letat upp någon hemsida "dra-omogna-skämt-som-suger.se" och satt och bara öste in me "skämt" .. blev irriterad efter ett tag och bad en av grabbarna att lägga ner me sina "jokes" och sa att de inte var roligt någonstans.. vet ni vad han svarar mig? jag citerar:

"har du rakat dig igen min vänn :) du liknar en chimpans med gris näsa"


.. seriöst, det blev sånt där ljud i bakgrunden av syrsor som låter så tyst det blev! man bara, what?
haha, inget logiskt svar överhuvudtaget.. skulle det där göra ont eller? vara roligt? väx upp snorunge.

Kan inte göra något åt dessa människor, tycker mest synd om dem då de inte lärt sig hur man beteer sig på rätt sätt. Tackar min mor för att hon lärde mig respekt och good manners! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0