Ang. Microsoft Lifecam HD-6000

Har fått väldigt många kommentarer angående denna webcamera.
Fick nyligen en kommentar här på bloggen från "Santiago" som berättade att han köpte den efter att han såg min video, haha.. superkul att höra men måste bara säga att jag inte gjorde någon direkt review om hur den fungerar. Skulle dock kunna göra det eftersom ganska många har efterfrågat.

Fått en del kommentarer på youtube klippet jag lagt upp tidigare, och nu känner jag för att uppdatera den.. så jag verkligen visar vad webkameran kan och hur den fungerar :) yes?


Kommentarer
Postat av: Santiago

jag köpte min igår så har inte fått hem den ännu så en review på den hade vart kul om du kunde fixa, för och nackdelar. :)



fin blogg du har annars.



Mvh /S

2011-02-23 @ 11:21:18
URL: http://SantiagoMunez.devote.se
Postat av: Santiago

jag beställe min igår så har inte fått hem min ännu så en review på den hade vart kul om du kunde fixa, för och nackdelar :)



fin blogg du har annars.



Mvh /S

2011-02-23 @ 11:24:24
URL: http://SantiagoMunez.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0