Don't blame it on the sunshine.

Härligt att dagarna börjar bli riktigt varma!
Det räcker med att stå vid fönstret för att börja svettas, haha.. underbart! Ska unna mig en glass strax innan jag drar ut för att känna på solen innan den går ner! :)

Stockholm, Trey Songz.. yes, it was awesome!
Det var nästan som jag förväntade mig, dock var det inte trångt på konserten så vi slapp klämmas och svettas. Trey Songz var sjukt grym, hans framträdande, hans röst, hans look.. ja, ni vet! Det tråkiga är ju att digitalkameran jag hade med mig SÖG! Köper en ny snart, hang on.. men fick iallafall uppleva det :) huvudsaken.

Lite bilder från dagarna som gått..






hungriga på MAX efter konserten..


don't interrupt while ladies getting ready..


ute och grillar ännu en gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0