Dagen.

Suttit och proppat i mig snacks i princip hela kvällen vilket har gjort att jag inte blivit så hungrig.
Blivit pigg nu och lär vara vaken ett tag och bli hungrig sen, haha :/ jobbigt. Speciellt när jag sitter och kollar på massa mat videos. Enough about food, har tagit det lugnt idag. Var ute och körde lite med pappa förut och passade på att handla lite samtidigt. Köpte gardiner till köket, och en massa ljus :) så nu är det mysigt här! Nu är det bara tavlorna, tv-bänk och lite smådekoration innan jag känner att jag är nöjd. Men nu är det fokus på körkortet! Läsa på till teoriprovet nästa vecka, hoppas jag klarar det :)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, inget intressant i vilket fall :/ Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0