helvete också!

"Hoppas jag inte blir sämre"
Det är precis det jag blivit! Minns inte sist jag var såhär dålig :/ pratar som en häxa i målbrottet. När mamma ringde mig kl. 6 imorse och undra om jag skulle in till stan så hade jag bara sovit i 2 timmar och halsen var helt förstörd, hon hörde nog inte änns vad jag sa. Blev att stanna hemma idag, för imorgon har jag en hel del saker att ta hand om så man vill ju inte gå runt och skrämma folk direkt. Får be mamma köpa hem lite medicin och bra saker att dricka.

Känner mig inte riktigt vaken ännu, har inte sovit så mycket. Somnade vid 4 tiden efter att ha legat och lyssnat på när migränen och hjärtslagen gjorde beats tillsammans. Vaknade vid 8 tiden och migränen var riktigt stark, letade efter en ipren tablett, och efter ett tag så hittade jag EN. Ni anar inte min lycka när jag hitta den, haha.. skulle nästan kunna gifta mig med ipren mannen så mycket som ipren tar hand om mig.
Så fort tabletten började verka så somnade jag på en gång! Nu när jag vakna - ingen huvudvärk. Världens leende fick jag, blev skitglad.. tills jag började prata. När jag verkligen tog i med rösten, lät det som om jag viska och ibland så försvann rösten helt. Nu har jag druckit lite thé, och några halstabletter finns kvar. Börjar kännas något bättre!

  

  

             oldschool tekanna och mitt väldigt goda forest fruit thé.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0