Vad är det med barn?

Såg nyss trailern till Paranormal activity 2 - stort misstag!
VARFÖR TRÖCK JAG PÅ PLAY KNAPPEN NÄR JAG VISSTE ATT JAG SKULLE FREAK OUT!? Nej, den ska jag nog inte se, om trailern är läskig att se så händer det inte att jag ser den. Visst, jag kan se skräckfilmer.. lite känslig mot sånna rent psykiskt sjuka filmer som Saw och folk som skär av kroppsdelar. Något jag dock inte klarar av, är BARN! Där går min gräns. Sätt på vilken jävla skräckfilm som helst men finns det ett barn med i filmen så vägrar jag. Blir läskigt på en helt annan nivå :/ eller är det bara jag? Nä usch, får inte sånna scener ut ur mitt huvud. Plågar mig en ganska bra tid. Minns när jag såg The Grudge, den lilla japanska pojken i filmen ser faktiskt läskig ut. Sen såg jag en liten pojke i affären som liknade honom, och jag tänkte för mig själv: fan va svårt det är att tycka att du är söt! Sånna filmer förstör ju allt. Vet att min syster brukar se mycket skräck och varje gång det kommer något läskigt barn så ber hon mig blunda innan - how cute is that? (a)



..ska du göra samma misstag som mig? PLAY!


Kommentarer
Postat av: KiMMY

tackar :)

2010-10-15 @ 23:32:15
URL: http://absolutekimmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0