Slut på energi

Efter jobbet idag somnade jag i bilen på väg ut till mamma, och däckade i sängen direkt.
Tanken var ju att vakna kl 7, ställde in mitt alarm. Tror ni det funkade? Missade samtal, och hörde inte alarmet what so ever. Måste varit i väldigt djup sömn, så går det när man inte sover bra om nätterna. Imorgon fick jag ledigt ändå, så det ska bli skönt att få sova ut på morgon. Får se om jag tar mig in till stan imorgon. Måste ta tag i körkortet nu för fan, ska ha det innan 2011. Måste nog plugga lite imorgon också om jag kan. Fan, nu vet jag inte när jag kommer somna :/ ska sätta på en riktigt tråkig film och försöka trötta ut mig på så sätt. Better be worth it, haha.

Just det, bilderna från helgen kommer strax upp! Blev väldigt mycket bilder, och ska skicka runt bilderna också så det tar lite tid.




tycker det ser så roligt ut med dessa tillgjorda bilder, haha.
Halvler, huvudet balanserar på näsan, spännd i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0