Slitet

Känns inte som jag riktigt haft tid för att blogga, har varit lite upptagen.
Lördagen var nog som mest slitsam. I fredags tänkte jag ju sova lite tidigare än vanligt eftersom jag skulle jobba mycket på lördagen. Blev det av? Nej, blev istället någon enstaka timmes sömn. Helt sliten och illamående när jag vaknar 5.30, funderar jag på om jag ska skita i jobbet 7 - 16. Bet ihop, klarade av passet. Sen blev det ingen vila efteråt, nej nej. Drog och åt på Spicy Hot med Elin, och chilla lite med henne inför kvällen. På lördag kvällen skulle jag alltså få pröva på att fota vimmelbilder för Otten. Detta blev ju dock inte som jag tänkt p.g.a. min inbyggda blixt. Bilderna funkade ju, helt klart, men blev inte så som man tänkt. Därför ska jag nu köpa en extern blixt, vilket jag inte behövt innan eftersom jag alltid fotar utomhus i dagsljus eller inomhus med hyffsat bra belysning. Men en blixt får det bli! Får se nu bara om jag får fortsätta :/ skulle va riktigt kul. Kvällen blev lyckad, folk bjöd på sig själva.. vissa lite för mycket kanske? HAH. Det är ju bara den där jävla extern blixten som förstörde, haha. Hade roligt, finns ju inget bättre än att jobba med något man älskar att göra? Fota! Helt sjukt trevlig personal var det ju också, perfekt! Vi får se helt enkelt, hoppas verkligen!

Nu står micron och piper, håller på och tinar upp revbensspäll som ska lagas strax, tillsammans med lite "marinerad klyftpotatis" och bearnaisesås! Yummie!


Kommentarer
Postat av: Ena

ooh såå kul att du jobbar där :p nu kan jag godkänna bilderna innan de publiceras på sidan :p hahah

2010-10-28 @ 13:42:16
URL: http://enchiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0