Händelserik dag.

Började dagen med att vakna till mitt alarm som låter lika högt som ett brandlarm.
Därefter åkte jag och mamma in till stan, drog till skolan och skrev prov tills jag fick skrivkramp. Känndes väldigt bra efteråt, så jag hoppas på högsta betyg! Drog mig hemåt igen och var fruktansvärt trött, gäspade nästan var femte minut :/ men det stoppade inte mig från att gå ner till centrum och äta god mat med min kusin och min syster, får inte glömma söta Mikael och Isabell. Med mätta magar vandra vi vidare hem till min kusin och såg på film, eller ja.. en del av filmen. Fick små fingrar i näsan och leksaker i huvudet, haha. Mikael är så sjukt söt, sitter aldrig still och vill bara leka och pussas! Mysigt.

Efter det besöket drog jag vidare till Stadium arenan och fotade min bror under träningen. Blev inte så många bilder eftersom han bara sprang en gång, resten va styrka me resten av gruppen. Då vill man ju inte stå där och bara knäppa med kameran, så det får bli mer nästa gång! Hade kul i vilket fall, tog lite knasbilder utanför arenan.. typiskt oss!

För inte så längesen kom mamma och hämtade upp mig, nu sitter jag här mitt ut i ingenstans och redigerar lite av bilderna från dagen. Comin' right up!



kurrar i magen bara jag tittar på bilden, yumm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0