Helt knas

Saken är det här..
Har spelat in en video med min nya videokamera på hur jag lockar mitt hår. När jag försöker redigera den och klippa så går det inte, fel format. OH, great! Så nu ska jag försöka hitta ett bra program som kan ändra om det åt mig, så jag kan ladda upp det!

Jag är helt slut, jobbade 7 - 16 idag. Dåligt med sömn, då blir det väldigt segt. Bäst av allt var ju vädret, regn och is på marken.. wihuu! Det gick bra ändå, bara fortsätta. Hmm, om ca 1 timme kommer mamma och plockar upp mig, ska sova i mitt mysiga lilla hus ute i norsholm. Det var ett tag sen, alltid lika skönt.. tills jag tänker på att vi åker in på morgonen igen :/ kanske! vi får se hur det blir.

Anyways, ska som sagt försöka fixa programmet så jag kan lägga upp videon.. kommer förhoppningsvis vara uppe imorgon för mitt internet är så segt :/ men det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0