Gratis Spotify Premium

Har lagt ut detta på facebook redan, men för er som inte sett så tar jag det igen.
På denna hemsida kan man nu bli medlem och få Spotify Premium gratis, vilket innebär att man slipper den sjukt störande reklamen som går i gång var 10e sekund. Brukar alltid byta låt innan den tar slut för att slippa reklamavbrotten! Men nuuuu, blev jag medlem på denna sida, fick gå igenom en gratiskampanj som steg 1. Ja, jag vet.. jobbigt med en massa frågor hit och dit, men kom igen! Det tar max 5 min, och sen ser ni bara till att några vänner följer med och gör samma sak. Är du lat, betala 99kr/månaden.. fuck that, jag gjorde det här istället. Anledningen till att jag inte är klar än är ju för mina lata vänner inte orkar genomgå frågeformuläret.. haha! Dom blir medlemmar liksom och bara: YES! SPOTIFY PREMIUM... not! Näe, måste svara på lite frågor först. Jag valde resekampanjen, 16 sidor med frågor jag vet! Men 10 av dom sidorna består av liksom 2 frågor. Latmaskar!

Fan, låter jag desperat? Lite grann va..
KLICKA HÄR: http://www.gratispremium.com/?ref=724786




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0