Duktig flicka

Känner mig duktig idag.
Massor som blivit gjort, städat rummet noga, rensat min garderob, pappersarbete, ikea besök.. toa besök (?) skönt det känns.. inte toa besöket alltså, utan att bara känna att man fått massor gjort. Känns som en händelserik dag :) love it. Tänkte fortsätta med att försöka få fram lite idéer inför nästa vecka, har hittils 6 personer att porträttfotografera nästa vecka. Ska bli så spännande! Dock vet jag att snön gör det lite tråkigt, men får göra det bäsa av situationen.. möjligtvis kan det bli inomhus också! Får planera ihop det där :)

Imorgon ska jag träffa min kamelryttare och kanske även min lilla joker! Pratar självklart om Khlode & Melissa! :D vet inte när vi tre sågs tillsammans sist, för längesen! Typ.. medeltiden där någonstans :/ saknat! Så det ska bli awesome! ♥

Nu är jag skapligt trött, fysiskt. Lyckats rensa ut en svart soppåse med kläder som ska till mina släktingar i Filippinerna :) Varit igång hela dagen idag, kul hade vi på ikea iallafall! Minns en sak jag inte kunde sluta skratta åt, fanns en tant i kanske 80 - 90 års åldern som satt och kolla in min pappa medan vi satt och åt. Maten mättade tydligen inte henne, hon var hungrig på farsan.. HAH! 

       Merry - "Pappa, såg du inte hur hon kolla på dig?!"
       Jag - "Pappa, du är lammkött!"
       Pappa - "Hon kommer aldrig få mig ;)" *självförtroendet bara växer i hans leende*

Kunde inte sluta skratta, henes blick på honom var helt.. hungrigt farlig, haha!
Nu blir det mer foto & idéer!'


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0