Hur trött som helst!

Det känns som att jag kämpar för att hålla mig vaken just nu.
Vaknade 7 på morgonen, sov inte så bra heller så det var inte så kul. Sura tankarna försvann när jag träffade min syster och var med henne på sjukhuset. Däckade nästan med henne i sängen, men höll mig vaken. Hon var väldigt underhållande då hon låg och pratade med luften. Lite borta av morfinet, satt och snacka om personer som inte var där och att jag skulle åka snowboard på asfalt? Iallafall, efter det var jag och lämnade min ängel. Alla lämnar mig nu, helt ensam ju! :/ aja, får stå ut ett tag till.

Som ni kanske ser så har jag äntligen fixat ny header, på tiden. Hade lite bättre idéer men måste fota lite mer för att kunna ordna det. Får se nästa vecka om jag ändrar igen.




behövde ju få i mig något för att hålla mig vaken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0