Fotografering - sommarbilder

Uppdateringen har sugit senaste tiden.
Känner att designen måste ändras för att jag ska ha lust att skriva? Konstigt, men så är det! Får jobba på den så jag kommer igång igen. Anyways, igår blev det utomhusfotografering med Elin och Sedina. Sedina fick plågas som modell, haha.. Nej, men det gick bra! Kunde dock valt en något bättre plats, så man slapp alla skolbarn som kom i parader, cyklar som skulle förbi och hundar som sniffa i väskorna. Funkade ändå! Mer bilder inom kort.
















       Oh no! Jag dödade alla vackra blommor när jag låg på gräset och fotade..


Kommentarer
Postat av: leandra

haha cristal din skämtare du äger<33

2010-06-18 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0