Älska vädret!

Vädret har varit helt sjukt härligt de senaste dagarna!
Har varit ute i stort sett varje dag. Familj och släkt på midsommar, var ute hela dagen med Elin igår. Härligt väder hela dagen så vi avslutade med att äta MAX på en brygga i strömmen. Härligt! Videofilmade lite igår, när jag skulle filma första gången satt jag på cykel och Elin cyklade bakom mig. Sen hör jag ett krasch bakom mig, och det var Elin som körde omkull. Helvete, att jag inte filmade! HAHA, needå.. stackare! tur att vi inte cyklade fort!
Har bilder osv på andra datorn, så får fixa det ikväll efter jobbet. Man vill inte jobba i sånt här väder :( tråk! Sånt man får ta, nu ska jag göra iordning innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0