Svensk sommar <3

Ja, jag älskar svensk sommar!
Det är så härligt, dagarna är inte för varma (för det mesta) och helt sjukt underbara sommarkvällar! Idag passade jag och Elin på att dra till Ensjön och bada. Snacka om att det behövdes! Det tog väll kanske 10 min innan vi var i vattnet helt, haha. Medan alla andra bombade i vattnet så gick vi saaaakta i och uttröck oss endast med "aaah", "oooh shit" ":O!" haha, men till slut var vi i och det var helt sjukt så varmt och skönt det var! Efter det var det inte så skönt att sätta sig i en stekhet bil. Efter badet så drog vi till Ingelsta shopping center och gjorde såklart vadå? SHOPPA :) awesome! Helt underbar dag med andra ord. Blev förresten lite brun också (a) hihi.




          detta blev våran lunch vid ensjön, suktade alla med den (a)



          this was our spot!




          Elins fötter i solen.



          Jag var en copycat och tog en likadan bild (a)



Kommentarer
Postat av: elin

haha mina håriga ben och din med en fluga! haha schniiigt.

2010-07-04 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0