Liten roadtrip.

För ungefär en halvtimme sedan så bestämde jag och min syster att vi skulle hem till henne. Pappa och bror skulle komma hem och madrassen vi vanligtvis brukar sova på när vi är hemma hos pappa hade han i husvagnen. Så, det var bara att packa väskorna och röra sig hem till min syster. Låter inte som några problem? Fyra tunga väskor, två cyklar och en hund som är sjukt kissnödig. Efter mycket om och men så tog en väg, som vanligtvis brukar ta 5 min att cykla på, istället 30 - 40 min. Min syster gick med båda cklarna i varsin hand, jag bar en tung väska på axeln och höll hunden som aldrig slutade dra. Innan det var det bara kaos, hund och cykel i en hand och vi körde in i varandra och jag vet inte vad. Nu är vi äntligen framme och nu tar vi det lugnt innan vi går och lägger oss!



Kommentarer
Postat av: Zcat

HAHAHAHAH SÅ JÄVLA KUL

2010-07-19 @ 12:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0