Jobbat och sovit

Känns som att jag har sovit i princip hela dagen.
Jobbade kl. 7 imorse och slutade 12. Sov väldigt lite inatt, värmen tillät mig inte sova mer än 4 timmar trots att fläkten stog på hela natten. Jag klagar inte på vädret, absolut inte.. klagar bara på att jag blir tvungen att jobba i det fina vädret.

Efter jobbet gick jag och la mig i sängen och tittade på film, somnade efter 30 min av filmen. När jag vaknade igen gick jag ut med hunden, syster kom hem, och vi däckade. Vaknade strax efter 7 tiden och det var fortfarande helt sjukt varmt. Känns bra nu, sovit ut ordentligt. Hoppas bara jag lyckas sova inatt igen. Jobbar dubbla skift imorgon :/ ooh, jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0