Det är aldrig fel med en coca cola.

När solen försöker smälta dig till döds så är en iskall cola räddaren i nöden.
Kom precis hem från jobbet, inte druckit mycket alls idag trots att det är hur varmt som helst. Inte bra! En patient jag hade hand om idag var så stolt över att hon dricker bra mängder varje dag. Efter det sjöng vi lite tillsammans, på låtar som jag inte riktigt kunde. Kännde mig lite som bröderna i White Chicks när dom blir tillsagda att sjunga "a thousand miles" haha, tog i lite extra i orden jag kunde.
Härlig dag på jobbet med andra ord, dock pressat i början och blev kallad för dumma ord. Får le och ignorera helt enkelt! Sånt man får ta. 

OH! Blir så jävla irriterad på SEAN BANAN! Han är så irriterande, inget roligt i honom överhuvudtaget. Vill vara som lilla al-fadji. FAIL! Haha, sådär då va dagens utbrott klart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0