Spiderman

När jag var i Malmö så kom älsklingens släktingar och hälsade på. När jag lekte med en av de två småsyskonen så passade vi på att måla på paint, vilket jag tror han aldrig gjort tidigare eftersom han som blev så fascinerad av att färgen följde samma mönster som musen, haha. Han är spidermans största fan utan tvekan så därför blev det bara passande att låta honom måla på spiderman!





Haha, är det inte gulligt? Satt med nästan 7 bilder och bara kladdade på! Han tyckte det va döroligt och skrattade helatiden åt alla olika färger, haha! Han var riktigt stolt när vi visade upp målningarna för alla andra :) sötaste!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack :D



Aww va gulligt :)

2010-01-09 @ 10:19:27
URL: http://headoverheals.blogg.se/
Postat av: Christina

Hey babe. Vet inte om du pallar. Men mina bilde på headern börjar bli gammla. Vill fösöka byra sj men sist.. ahah du såg ju hur de blev.



Har du lust att byta heder åt mig?



Puss

2010-01-11 @ 14:49:09
URL: http://kabro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0