Nu när skolan börjat..

.. så märker jag verkligen hur jag måste ändra på mina sovtider. Somnade till i bilen på väg hem och känner mig bara seg och trött hela tiden. Men igår så somnade jag skapligt tidigt, måste bara se till att jag fortsätter så!

Idag har jag bara varit i skolan, det är bara en kurs som startat nu i januari, så har bara 3 lektioner i veckan tills den 2:e februari eller något sånt. Skönt! Har fått en riktigt trevlig lärare och det känns som att det här kommer bli bra! Jobbigast är väll att man måste betala för sina egna saker, böcker och papper. Ge mig jobb! Hoppas den där intervjun kommer snart. Anyways, efter skolan gjorde jag inte mycket.. åkte hem och nu får vi se om jag stannar här ute tills på måndag. Hmm, börjar bli sugen på varm chocklad :/ även fast jag fick för mycket av det igår när jag fikade med Rima. Två goda varm chocklad från Mc Donalds, och en äcklig och stor från Coffe House. Smakade inte bra alls igår, men annars har dom sjukt goda haha, så jag inte gör dålig reklam för dom.

En annan sak, jag ska sluta dricka coca cola! Nu känner jag verkligen förändring. Ni vet ibland när man säger åt sig själv att sluta, men efter ett tag så är man tillbaka på samma spår. För mig känns det som att det här kommer fungera, jag har inte druckit på en vecka nu. Ni tänker väll, det är väll normalt? Nej, jag brukade dricka varje dag! Nu dricker jag endast vatten. När jag ser colan i papaps kyl så fyller jag bara på ett glas vatten, när jag var törstig och gick till kiosken köpte jag MER med päronsmak. Väldigt ovanligt för mig, haha. Enough is enough, jag drack för mkt! Slut på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0