I'm going crazy over here!

Jag vet inte när jag sist var såhär sugen på något gott! Har suttit med älskling i telefon och gnällt om vad som skulle sitta bra i min mage. Mitt kylskåp är tomt och jag har redan ätit upp allt gott. Finns chips i huset men om jag smyger dit så kommer dom klaga för att klockan är så mycket. Får helt enkelt bita ihop och vänta tills imorgon då jag kommer handla sönder med massa gott! Chips, choklad, glass, maaat! Det blir ju inte bättre av att vad jag än tittar på så handlar det om mat. Åh, önska det fanns en affär som var öppen 24/7. Fast då skulle jag bara väga 3-siffrigt efter en kort period. Nu ska jag lägga mig och se på film så att jag kan bli trött och sova så att jag slipper känna det här extreme suget. Äter upp mig själv snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0