I gotta feeling..

.. that tonight is gonna be a good night!

För ikväll firar vi Zcat's birthday. Hon fyllde 20 år i söndags och ikväll blir det fest på cuebar. Innan det så samlas flickorna på Världens bar och chillar där innan festen. Det kommer bli himla kul för det var ett tag sen jag träffade allihopa :/ får fota lite under kvällens gång och förhoppningsvis lägga upp dem när jag kommer hem senare, om jag orkar det såklart. Hur somhelst så blir det riktigt kul ikväll!

Grattis igen älskling ♥

Bjuder på lite gamla bilder (a)












Danira råkade trycka ner min hjälm så jag inte såg ett skit, så fångades reaktionen på bild!


Kommentarer
Postat av: Olivia

HAAAHA, så fruktansvärt fula vi var. eller, hm. Är? :D Haha, love us. <3

2010-01-31 @ 23:24:17
URL: http://oliviahallbergsjostrand.blogg.se/
Postat av: danira

HAHAHAHAHAH ASSO FYFAN. jag DÖR.. hahahahahahahaha. vi är så sjukt bäst! :D

2010-01-31 @ 23:35:46
Postat av: Lina

LOOOOVE US! hahahah, så kul.



okej, den första bilden ser det ut som jag klivit upp ur en grav?? tack cristal. HAHAH <3 älskar er!

2010-02-01 @ 00:38:59
URL: http://linazenter.blogg.se/
Postat av: Z

HAHAH linas kommentar knäckte.

Gud vad jag saknar våra tider!!!



Vi måste verkligen ses oftare. <3<3<3

2010-02-08 @ 21:23:36
Postat av: Zcat

och en fråga lina, vad tycker du om dig själv på andra bilden då (om du tcker du ser ut som att du klivit ur en grav på första) HAHAHAHHAAHHAHAAH



nej jag är inte elak!!!!!!!!!

2010-02-08 @ 21:24:35
Postat av: Cristal

HAHA, nu är vi snälla mot varandra! Lina, kolla på mig & zcat innan du säger något, haha! :P ladies, vi borde ses bara vi 5. For old times sake! (a) <3

2010-02-08 @ 21:42:39
URL: http://cristals.blogg.se/
Postat av: Jahaaja!!

någon som har gylfen öppen!!haha:D

2010-03-15 @ 14:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0