Time for a change

Ni anar inte vad jag handlade idag. Eller, ni som känner mig iaf! Haha, sallad, grönsaker, morotsjuice, naturdiet smoothies och fisk. Låter för grönt? YES! Annars när man går och ska köpa mat så blir det mer: kebabpizza, mcdonalds, handla godis, läsk osv. Vill inte mer. Ni vet ibland när man vaknar en morgon och bara bestämmer sig att man måste ändra på något. Det är denna morgon. Det kommer bli sjukt den här första tiden men det får bli mitt straff, haha! Så som jag skitit i min hälsa, ätit för mkt skräpmat utan att träna. Dålig vana. Men jag hoppas verkligen att det här gröna stannar kvar för annars kommer jag inte må bra. Ska snart börja träna också! Gym, wihuu.. känner mig nyttigare redan nu (a) Nu ska jag äta min sallad och dricka Brämhults, konstigt nog, väldigt goda morotsjuice!


     .. massa grönt & gott!



     .. kvar blev detta :D annars brukar det vara tvärtom. Äter skiten och lämnar allt grönt :/


Kommentarer
Postat av: Lina

i'm proud of you :D<3

2010-02-13 @ 07:57:55
URL: http://linazenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0