this weekend and yesterday

Vaknade upp alldeles yr imorse. Såg lite roligt ut, hoppade upp ur sängen och ramla ner lika fort! Har iallafall sovit ut efter att inte ha fått sova så mycket alls de senaste dagarna. I fredags firade vi ju som sagt Zcat's birthday. Hade himla kul, tack vare mina tjejer ♥ Drog inte vidare ut med dom till Palace eftersom jag bokstavligen knappt kunde stå upp och var sjukt trött då. Men så länge jag fick träffa tjejerna all together så kan man inte klaga. Lördag och söndag spenderades hemma i Norsholm med plugg osv.

Igår åkte jag in för skolan och träffade även flickorna över fika. Där satt vi och snackade lite tills vi drog vidare till olika affärer i jakt på en mus till Lina, haha. Vet inte vad som flög i oss eller vad vi åt på fiket men vi mådde inte bra. Runt varje hörn jag gick såg jag Lina eller Olivia göra något riktigt fult, haha. Personalen hade inget tålamod eller hade inte fått någon kärlek på länge så dom surade. Efter stan drog vi hem till Lina, köpte lite comfort food och bara snackade för det mesta. Dom introducerade mig för Melissa Horn och någon Maria Mena? Sjukt bra låtar faktiskt. Tog väll säkert 2 timmar för att lyssna på 3 olika låtar, HAHA! Spotify + sugit internet kräver tålamod. Men hade kul, behövdes verkligen. Måste göras oftare också ♥







( tidstämpeln på min digitalkamera går mer än en timme före, glömt ändra )


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHA! so much fun! <3

2010-02-02 @ 22:23:38
URL: http://linazenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0