Promenad

Idag blev det en promenad istället för att ta bussen hem. En promenad genom gamla minnen, så underbart. Solen var uppe och det var "varmt". Jag vaknade på sjukt bra humör imorse, det känns som att solen vaknade med mig. I skolan hade vi uppsatsskrivning. Jag valde att skriva om mitt liv. Hur människorna i mitt liv har påverkat mig och hur det har format mitt liv. Det fick mig att tänka på hur lycklig jag egentligen är. Så under promenaden hem så mådde jag bara så bra! Älskar sånna här dagar! Blev sugen på att gå ut och fota, men så fort jag kom hem så började solen försvinna. Sen är det inte så kul att gå ensam heller! ELIN! Haha, vi måste ut snart. Nästa gång solen kommer tillbaka! Då är jag ute med kameran.


(bilden är ej min)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0