Plugg och mer plugg.

Det är bara massa skola, plugg och bajs. Trodde det skulle bli kul att börja läsa igen efter ett ledigt halvår, men icke. Hade en lektion 8.10, nästa börjar kl 12.10 så drog hem istället för att sitta och göra ingenting. Ska snart äta lite så att magen inte kurrar som den gjorde sist, haha pinsamt! Va gör man egentligen? Alla hör ju, obviously.. Jag är mer den typen som skämtar bort saker för jag hatar pinsam tystnad. Säger saker som "woops, så går de när man skippar frukost" eller "damn, shit, wooh" :P bättre den än att vara tyst och låta folk tro jag har en ätstörning eller något kanske.

Nej nu ska jag äta innan jag drar till skolan! Puss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0