gotta get me some fake tan.

Det känns som att jag druckit 20% av jordens vatten idag. Så mycket att det till och med hörs när man drar in magen ni vet. Skvätter runt där inne, haha. Det var det intressanta jag hann att komma med nu innan jag ska sova. Börjar nämligen 8.10 imorgon. Sov dock länge idag, känns som att jag sov för två dygn framåt. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, känner faktiskt för att dra och sola. Någon som känner sig blek? Haha, i know i do. Så det kanske jag gör imorgon, annars vet jag faktiskt inte. Vi får se imorgon, ta det som det kommer helt enkelt! Gonatt, get some sleep!





     åh, gissa om jag blir avundssjuk?

Kommentarer
Postat av: dlc

öe vilken äcklig hud :o

2010-02-03 @ 16:59:17
URL: http://bbebot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0